Známá tvář může pomoci charitativní akci
Je horký letní den a na přímém slunci zahrádky jedné malostranské kavárny se začínám nemilosrdně potit. Opravdu velmi vhod. Dělám totiž rozhovor s novou tváří značky Rexona Jitkou Čvančarovou. S největší pravděpodobností bude Jitka spadat do kategorie 95 % žen, které jsou citlivé na tělesnou vůni.
Mladá herečka je okouzlující, dynamická a svěží. Lepší tvář si značka nemohla vybrat. „Deodoranty samozřejmě nejsou prvním tématem, které řeším u stolu s kamarádkami, ale zajímá mne, z čeho jsou složeny, jak jsou testovány a jak působí,“ vyjmenovává Jitka své nároky a vy hned poznáte, že ta žena opravdu nemá jen krásnou tvář. Nad věcmi přemýšlí a těm, kterým věří, se se zápalem věnuje.
Před nedávnem se vrátila jako vyslankyně UNICEFu z charitativní cesty do afrického Mali. „Jeli jsme tam s cílem bojovat proti tetanu u novorozenců a matek a během cesty jsme očkovali malinká miminka v těch nejzapadlejších koutech země,“ vypráví Jitka.
Každopádně odjet na podobnou charitativní expedici není jednoduché. „Kromě životně důležitých věcí jsem samozřejmě přibalila i nejzákladnější holčičí potřeby, jako jsou vlhké ubrousky, parfém, dezinfekční gel či deodorant, abych se cítila už jen sama před sebou dobře. Nejdůležitější je nezapomenout na řádné očkování,“ sdílí herečka své cestovatelské rady. Před jejím úsilím je nutno smeknout.
Pro více informací klikněte na www.rexona.cz.
Autor: Komerční prezentace