body vánoční soutěže - Zdravě.cz

Připravujeme pro Vás znovuotevření diskusí. Již brzy se budete moci znovu zapojit do odpovědí nebo se na něco zeptat.
  • danka7
    12.12.2010 00:21
    danka7
    body vánoční soutěže

    Dobrý den, dozvím se někdě, kolik bodů do Velké vánoční soutěže se mi podařilo nasbírat? Děkuji.

Reakce

    • jkrej
      18.12.2010 22:21
      jkrej
      Re: body vánoční soutěže

      Body najdeš na stránce Velká vánoční soutěž, vlevo dole

    • jkrej
      18.12.2010 22:20
      jkrej
      Re: body vánoční soutěže

      Body najdeš na stránce Velká vánoční soutěž, vlevo dole

    • jkrej
      14.12.2010 21:09
      jkrej
      Re: body vánoční soutěže

      Ano body jsou na hlavní straně dole vlevo, tam jak jsou zobrazeny výhry.

    • dudikovam
      14.12.2010 20:13
      dudikovam
      Re: body vánoční soutěže

      body se hodí vždy

    • josifek
      12.12.2010 07:06
      josifek
      Re: body vánoční soutěže

      Kdyz kliknete na Velka vanocni soutez a sjedete na teto strance uplne dolu tak tam na konci stranky naleznete svuj pocet bodu.

      • danka7
        12.12.2010 15:00
        danka7
        Re: Re: body vánoční soutěže

        Děkuji. :-)

  • Anonymní příspěvek
    21.04.2017 21:44
    Anonymní příspěvek
    Relaxace a Meditace

    Ahoj potrebujete trochu relaxovat, nebo lepe usinat a nebo proste vypnout ?
    Mrknete na me videa na youtube a podporte me odberem , like a nebo komentem pod videem dekuji vsem kdo tak ucini !! :-)
    https://www.youtube.com/user/Romanroman63?sub_confirmation=1

  • Anonymní příspěvek
    15.01.2011 06:53
    Anonymní příspěvek

    Dobrý den este ma nikto nekontaktoval ohladom vyhry

    • Administrator
      17.01.2011 08:53
      Administrator
      Re:

      Dobrý den, kontaktovali jsme Vás v úterý, mrkněte se, jestli Vám náš e-mail nespadl do spamu. Jinak stačí, když na info@zdrave.cz napíšete svou adresu a telefonní číslo.

  • Anonymní příspěvek
    15.01.2011 01:24
    Anonymní příspěvek
    kopírovat je dobře

    Proč si nevážíte člověka, který si dá práci a vyhledá radu, které se bát nemusíte? Člověk neradil jen pro 40 bodů, ale je příznivcem těchto stránek. Myslím, že tady člověk radu chce, nečeká na radu běž k lékaři. Proto každá rada je vítána. vy co radíte bez kopírky, jste se se znalostí na problém snad narodili? Knihy jsou od toho, když jsem hlupák, přečtu a ráda předám dál..kopírujte. je nás tady víc co nemusíme nikde hledat a tady si odpověď najdem. kopírkám díky...

  • Anonymní příspěvek
    14.01.2011 19:01
    Anonymní příspěvek
    adnim

    opravdu neschopnost a vaše uvážení, je vaše vůle..... trapas!!!
    žádám o odhlášení ztohoto místa, takže žádámo to, aby u registrace bylataky kolonka zrušitregistraci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! děkujimoc

  • Anonymní příspěvek
    08.01.2011 22:58
    Anonymní příspěvek

    Dobrý den chcem sa opytat kedy budete kontaktovat vyhercou Dakujem

    • Administrator
      10.01.2011 08:59
      Administrator
      Re:

      Všechny výherce budeme kontaktovat tento týden.

  • Anonymní příspěvek
    08.01.2011 21:36
    Anonymní příspěvek
    jak získat lidi

    třeba tak,,chodí mi přeposílané meily, srandičky. kde je halda adres. pošlu všem typ na soutěž s odkazem.

  • Anonymní příspěvek
    08.01.2011 21:07
    Anonymní příspěvek

    Dobrý deň smiem sa opýtať kedy nas budete kontaktovat?Dakujem

  • Anonymní příspěvek
    07.01.2011 20:05
    Anonymní příspěvek
    body vánoční soutěže

    Velké poděkování organizátorům a gratulace všem výhercům.

  • Anonymní příspěvek
    07.01.2011 14:17
    Anonymní příspěvek
    registrace

    registroval jsem se přes doporučení a body dotyčnému zmizely
    píšu na info a všem ostatním, kterým jsem odkaz poslal, pokud mě někdo poprosí, já se zaregistruji, budou mi chodit reklamy a ještě s tím takhle někdo vy.... tak to je vrchol

    • Anonymní příspěvek
      08.01.2011 04:53
      Anonymní příspěvek
      Re: registrace

      poslal jsem registraci na tenhle odkaz: <br/>
      http://www.zdrave.cz/prihlase<wbr/>ni/registrace/?doporucil=2951 <br/>
      i s bráchou a s rodinou - a v redakci bylo řečeno, že to připsali někomu jinému - prý jsme to někomu jinému poslali - což je blbost. A ještě k tomu jsou vymazány e-maily od dárců aby se ten podvod zapatlal. Když se brácha na tohle ptal - tak mu v redakci nikdo neodpověděl. V diskuzi mu redakce poslala odkaz, že se to tady řešit nebude - ale prvně ten jeho první dotaz pro jistotu smázla.... To je opravdu otřes.
      A právě jsem dočetl diskuzi a zjistil jsem, že největší pinda zdejší diskuze sexy.girl , která se otevřeně přihlásila k podvodu vyhrála... no to je fakt úúúúžasný....

      • Administrator
        08.01.2011 13:53
        Administrator
        Re: Re: registrace

        Můžete věřit, že jsme věnovali opravdu hodně času tomu, abychom vyhodnocení provedli opravdu fér. Rozhodně jsme nesmazali tři registrace z jednoho počítače, toho se bát nemusíte, smazány byly pouze evidentní podvodné registrace. Pokud jste nic nevyhráli, je mi líto, zkuste to příště. Nebo jinde, jestli k nám nemáte důvěru.

      • Anonymní příspěvek
        08.01.2011 08:55
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: registrace

        aky podvod?

  • Lucie
    07.01.2011 13:12
    Lucie
    ...

    A jo, ty maily zmizely, ale podle mě se tam na konci zase objeví ty, které uznali... ;) Navíc body za ně tam jsou, takže pokud si člověk zaregistroval, řekněme, deset přátel, tak si to pamatuje ;) Ale jinak hustý, asi ještě budu litovat, že jsem nenahrála víc rad apod., protože teď jsem 7má.

  • Lucie
    06.01.2011 14:08
    Lucie
    ...

    Podle mě by pravidla měla být napsána tak, aby nebyla sporná... Ale na druhou stranu snad každý rozumný člověk chápe, co se tady myslí podvodem... Takže čekejme na výsledky a je to ;)

    • Anonymní příspěvek
      07.01.2011 11:29
      Anonymní příspěvek
      Re: ...

      ale co je psáno - to je dáno - vy to zřejmě nechápete - pokud se k něčemu pořadatel zaváže a potom to změní, a změnil to např. až když soutěž skončila, nebo vyloženě podle v poslední den soutěže - tak to je opravdu divné, potom podvodné jednání ze strany pořadateli spatřuji v tom, že zmizely všechny e-mailové adresy, které byly přiřazeny k profilu soutěžících - tudíž si soutěžící už vůbec nemůžou zkontrolovat co a jak jim bylo "vyřazeno"... vám se to nezdá divné? protože jak píše jeden příspěvek - ten člověk s rodinou hlasoval pro někoho - a bylo jim napsáno, že nehlasovali - že prý hlasovali pro úplně někoho jiného - takže KAM SE TO VŠECHNO ZTRATILO?

  • jajda69
    06.01.2011 13:36
    jajda69
    xt

    už toho napadání opravdu nechte. Jestli se vám to nelíbí, tak sem prostě nechoďte.Prostě počkejte na vyhodnocení. Jako všichni. Mě se tahle stránka líbí. Se soutěží i bez ní.Budu sem chodit i když soutěž nebude. O vás to asi neplatí. Už prosím opravdu kroťte svoji zášť

  • Anonymní příspěvek
    05.01.2011 18:23
    Anonymní příspěvek

    omg vy ste strasny lol...nie zeby ste sa tesili ze je takato sutaz ale nadavate po com sa len da iba preto ze ste neboli schopny vyhrat alebo neviete pockat na vysledky

  • novina
    05.01.2011 12:56
    novina
    Milá opicko,

    nemám v povaze a tudíž ani zájem na někoho najíždět, jen jsem se podivila nad Vaší otázkou, zda Vám ještě pomohou body, o které jste "žebrala smskama" po soutěži (to jsou Vaše slova z 3.1.) a potrefená taky nejsem, mám jen tři registrace a mezi prvními nejsem. Hezký den.

  • jajda69
    05.01.2011 11:25
    jajda69
    jděte se hádat jinam

    prosím, jděte se hádat a napadat jinam. a založte si na to třeba stránku...taky napíšu klidně jděte k lékaři do poradny, pokud mám pocit, že laické rady v některém případě jsou spíše na škodu a člověk by neměl ztrácet čas a jít k lékaři. Bylinky miluji ale je mi jasné , že jde o podpůrný prostředek a léčbu neinvazivních nemocí. Někde prostě je potřeba klasická medicína.
    Poradna mě baví, proto tam chodím. A věřím, že každý se snaží odpovídat podle nejlepšího vědomí a svědomí. Tak přejte demokracii, možnost volby a názoru každému. Ne jen váš názor je správný. Těch zpráv s osočováním už prosím bylo dost...každý si sáhl do svědomí, tak neřešte stále dokola to samé. Je to stránka o zdraví, tak se mu věnujte a nechte už hádek, prosím.!!

  • Anonymní příspěvek
    05.01.2011 10:56
    Anonymní příspěvek
    potrefená

    Jak říkám, najela na mě novina, protože sama patří k těm, co radí, že v 25 na očkování je brzy, je lepší to vyhledat, než nařknout, že na sebe chce někdo upozornit. od Tebe bych čekala, mlčení, nebo napsala jsem blbost. taky je tam někde můžu mít, ale postavím se k tomu..

  • Anonymní příspěvek
    05.01.2011 07:45
    Anonymní příspěvek
    Vy co radíte

    Snažte se poradit, ne jen dopručit návštěvu lékaře bez rady. je to jen sbírání bodů. nebo střílet od boku, že v 25 letech očkovat proti rakovině děložního čípku je brzy. doporučení vždy bylo od 10 do 25 let. takže spíše pozdě. najděte si to na netu. I za odkazy k lékaři bez rady, by se měly body odečítat.

    • novina
      05.01.2011 10:00
      novina
      Re: Vy co radíte

      Vy jste si nevšimla, že se body už 5 dní nesbírají..? Snažíte se jen na sebe upozornit a sypat si popel na hlavu...(lidi radí, jak umí..)

      • Anonymní příspěvek
        05.01.2011 10:39
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: Vy co radíte

        to není jen po soutěži, čtěte zpětně, to je síla, čípek dávám jako příklad, protože je jako jedna z posledních diskuzí. Vám se snad líbí rady typu jdi k lékaři? bez jakékoli rady??nebo napsat, že v 25 letech je brzy? asi patříte k těm potrefeným mým příspěvkem. očkuje se od 10 do 25 let. u dědičnosti i později..pokud se k tomu vyjádřím, tak chci na sebe upozornit??

  • Anonymní příspěvek
    04.01.2011 21:56
    Anonymní příspěvek
    Termín vyhodnocení

    Dobrý den, bude vyhodnocení soutěž hotovo 5.1. nebo až 9.1., jak jsem nově našla v pravidlech?

    • Administrator
      05.01.2011 08:35
      Administrator
      Re: Termín vyhodnocení

      Vyhlášení soutěže je posunuto na pondělí 10.1., abychom stihli všechno spravedlivě vyhodnotit a přepočítat.

      • Anonymní příspěvek
        05.01.2011 10:03
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: Termín vyhodnocení

        ehm..... takže to zmanipulujete podle toho kdo se bude zdát a kdo ne.... opravdu tleskám - typicky česká soutěž o tom, že když já tu kozu mít nebudu - tak ji nebude mít soused ani nikdo jiný :-))))

    • novina
      04.01.2011 22:52
      novina
      Re: Termín vyhodnocení

      Jestli jste na prvním pořadí, tak až toho 9.1. po spočítání a zkontrolování hlasů, jak píší ...

      • Anonymní příspěvek
        04.01.2011 23:37
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: Termín vyhodnocení

        normálně by si toho člověk fakt nevšimnul, mají v tom opravdu chaos:

        odtavec pod bodem IV je následující: ...přepočítání bodů dojde nejpozději do 5.1. 2011.

        a potom bod V:
        V. Výhercem 1. ceny se stává účastník soutěže s největším počtem bodů získaných do 31.12. a po jejich přepočítání do 9.1. 2011.

        v této soutěž je opravdu mnoho nejasností, a nejasný je i konec -DDDD

  • Lucie
    04.01.2011 17:28
    Lucie
    :D

    Panejo, proč se tu pořád ZBYTEČNĚ dohadujete? Už za pár hodin se snad dozvíme výsledky. Já jsem zatím díky babským radám ještě povyskočila, takže super ;) Snad ta kuchařka klapne a bude dobrá.

  • Anonymní příspěvek
    03.01.2011 21:51
    Anonymní příspěvek
    body vánoční soutěže

    Tak jsem žebrala smskama, o registrace, nečtu nic jiného, jojo, jak půjdu na meil,,pomůžou mi ještě body?

    • novina
      03.01.2011 23:11
      novina
      Re: body vánoční soutěže

      Tady snad někdo spad´ z višně ......nebo se ještě neprobral ze Silvestra ?

  • Anonymní příspěvek
    03.01.2011 14:29
    Anonymní příspěvek

    Jinak myslím, jak tak sleduju některé jedince, že celá soutěž včetně diskuzí by se měla přesunout do sekce Duševní zdraví a psychologie (c;

  • Anonymní příspěvek
    03.01.2011 09:50
    Anonymní příspěvek
    podvod

    já si myslím, že by si podvodně soutěžící měli uvědomit, že i podvod na internetu, například v rámci této soutěže je trestným činem, který může být organizátorem předán policii ČR.

    • Anonymní příspěvek
      03.01.2011 15:00
      Anonymní příspěvek
      Re: podvod

      napište kde jste ten podvod našel - pokud o nějakém víte , a pomlčíte o něm, stáváte se spoluúčastníkem toho podvodu - pokud tedy něco konkrétního víte - prosím, oznamte to , i ti pánové co to budou sepisovat se určitě rádi zasmějí (víte zcela určitě , že jste duševně v pořádku ?)

      • Anonymní příspěvek
        04.01.2011 07:11
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: podvod

        vždyť se přímo zde v diskuzi někteří přiznali sami a opravdu mě nenuťte číst ty trapné výmluvy o tisících přátelích, registracích po hospodách a obchodech znovu...

    • Anonymní příspěvek
      03.01.2011 11:44
      Anonymní příspěvek
      Re: podvod

      Jste prosím normální? Umíte číst a rozumíte tištěnému slovu? Přečtěte si podmínky soutěže - nejsou tam žádné výjímky či omezení. Pokuste jste se účastnila a bohužel jste se nedostala ani mezi ty , co by měly mít tu kuchařku, tak si tyhle řeči nechte od cesty. Jako anonym se to píše, vidte - takhle to umí každý... Je mi z vás opravdu špatně, z těch řečí zneuznaných soutěžících, co najednou zjjistily, že by chtěly myčku, troubu nebo mikrovlnku a prostě na to nemají, tak udávají, udávají a udávají... Lidi styďte se, takhle se začíná Nový rok? Co z toho máte - když já nemůžu mít výhru, tak ať ji nemá nikdo i kdyby čert na koze jezdil?

      • Anonymní příspěvek
        03.01.2011 14:18
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: podvod

        svou reakci s podvodem jsem napsal jako nezávislý čtenář této diskuze, který se nezúčastnil této soutěže. Výmluvy místních soutěžících, kteří podváděli mi prostě přijdou hodně dětinské a zároveň opravdu postižitelné.

      • Anonymní příspěvek
        03.01.2011 12:42
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: podvod

        tady nejsou asi lidi normální,,to je síla, napsala si to super

  • Lucie
    02.01.2011 17:28
    Lucie
    konec

    Podle mě "hluchý maily" poznaj taky podle toho, že je to hrozně dávkovaně registrovaný. Tzn. třeba po třech minutách... To by bylo trochu divný, ne? I třeba v tom obchodě, jak tady o tom někdo mluvil, že si tam registroval lidi, že by mu stáli frontu a pěkně sto lidí po sobě by se mu registrovalo každý dvě, tři minuty... :D

    Už to neřešte a počkejme si na nějakej den po 5.1., kdy to bude vyhlášený.

    • Anonymní příspěvek
      03.01.2011 10:11
      Anonymní příspěvek
      Re: konec

      presne tak ja keby som vyrabala emaili tak to by bolo divne lebo niekedy sa mi zaregistrivalo aj 5 ludi za minutu

  • Pavla12
    02.01.2011 16:59
    Pavla12
    kod v týdeníku

    Body jsou jen za jeden kod

  • Pavla12
    02.01.2011 16:38
    Pavla12
    BODY

    JÁ JSEM V POŘÁDÍ 45,NEVÍTE CO ZA TO DOSTANU ?ASI NIC, CO.

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 19:09
      Anonymní příspěvek
      Re: BODY

      máš to hned na hlavní straně..je 24 cen

  • Anonymní příspěvek
    02.01.2011 15:34
    Anonymní příspěvek

    Body se přičtou automaticky. Doporučit lze prostřednictvím formuláře pod pravidly nebo zasláním (např. na Facebooku, na ICQ apod.) unikátní URL adresy, kterou najdete na této stránce. Aby byly body správně započítány, musí se doporučený uživatel zaregistrovat po kliknutí na unikátní URL adresu dříve, než zavře okno prohlížeče.

    nezlobte se, pořád tomu nerozumím!!!!!
    odešlu URL a druhý se zaregistruje, jestli sedí vedle mě na stejné IP o tom ani zmínka a jak já to mám čuchat, kde zrovna je
    a co člověk, lépe mail, to jiná IP, je holý nesmysl
    no já mám 70 bodů, což není mnoho, ale chodit s křížkem po funuse, je taky hloupost
    no nechejte to koňovi, má větší hlavu
    a to potom napíší omluvný mail na adresu mailu, co vyškrtnou, že teda registrace neplatí, protože byla provedena sice správně, i přes správnou URL, ale ta URL pro něj neplatí? a že email si mažou z databáze, a že jim má věřit?
    to chci vidět někoho, kdo se jim tam potom zaregistruje
    tak, ať rozešlou maily s potvrzením registrace, tehdy a tehdy, pokud příklad odpoví 50% lidí do 3dní je to v poho (beru-li, že někdo nebude v časový úsek u pc), ale kdo se zaregistroval, tak asi chtěl neee???

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 15:53
      Anonymní příspěvek
      Re:

      to se tě netýká, jen těch, kdo vyrobí 600 meilovek nových..na ty pošle odkaz ze svéhoPC...a ze svého se na vyrobenou adresu přihlásí a dá reg. tam poznaj vše šlo z jedné IP adresy

      • Anonymní příspěvek
        02.01.2011 16:05
        Anonymní příspěvek
        Re: Re:

        níže to máš vysvětlené

  • Anonymní příspěvek
    02.01.2011 15:10
    Anonymní příspěvek
    body vánoční soutěže

    když jsem jela na plný plyn, a padla jsem rychle 1 na 5, tak mi chvíli trvalo, než mi docvaklo, že si lidi adresy vyrábí,,i při rychlé výrobě, jsem se nad 5 nedostala. tzn. že ti nademnou jeli jak blázen možná od počátku. 5 jsem zůstala. pokud všem seberou hluché adresy, můžu mít malinkou naději, že lidí jsem měla víc, než ti nademnou,,proto jsem pro odmaz..i kdybych nevyhrála nic..ale budem vědět, že vyhrál ten kdo lidi sehnal..nemlátil od počátku hluché adresy a lidi neměl žádný

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 15:13
      Anonymní příspěvek
      Re: body vánoční soutěže

      co je hluchá adresa?????????

      • Anonymní příspěvek
        02.01.2011 15:21
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: body vánoční soutěže

        že si vyrobíš mraky nových meilových adres..na ně pošleš odkaz, pak se na ni přihlásíš a odklikneš registraci která ti naběhne,,pak nehoníš lidi ale jedeš sama,, tohle strhnou,,že obojí pak jde se stejné IP..jak odkaz,,tak registr,,dělaj to dobře

  • Anonymní příspěvek
    02.01.2011 14:20
    Anonymní příspěvek
    sexi-girl269

    mně je to tak nějak úplně jedno, jen nechápu, o čem se tu hovoří? jak a kdo určí, který mail je takový a který onaký? je na to nějaký muster? přece se nedá smazat soutěžícím 300 mailů, jen proto, že si někdo myslí, že je to moc, to mi připadá podivné

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 14:31
      Anonymní příspěvek
      Re: sexi-girl269

      neni to podivný, oni vidí, že pošleš odkaz ze svéhoPC..a ten kdo se registroval opět z tvého PC všude bude stejná IP adresa, nebo číslo, nevim jak to tam je vidět. přihlásit se můžeš opakovaně pod jinou meilovkou,,ale jde to jak řikám ze stejného zdroje to je ta IP adresa,,vše co půjde z 1 IP odmáznou..300 lidí se neregistrovalo u Tebe doma..

      • Anonymní příspěvek
        02.01.2011 14:36
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: sexi-girl269

        můžeš mít i 1000 lidí, ale co člověk, to jiná IP adresa každý ze svého bytu..pokud se odpálí nové reg.od tebe, tak sis meilovky vyrobila a taky odpálila, a to vše ze stejné IP

  • Anonymní příspěvek
    02.01.2011 12:38
    Anonymní příspěvek
    dotaz

    pořád mi nějak nejde do hlavy, co se řeší s bodama? dále pak už vůbec nevím, proč se zde někdo baví o IP a počítačích, když v pravidlech o tom není jediné slovo? pokud někdo využívá wifi s volným připojením, uživatelů může být statisíce dále pak modelová situace: hospoda, klasický nonstopáč :-) , zde jsou přeci všichni kamarádi, o tom nemůže být řeč :-) a vrchní je kamarád úplně všech a jistě, ten největší :-) :-) takže opět nevidím problém
    a co třeba svatba či narozeniny? všichni zúčastnění se domluví, že přispějí na elektospotřebič a tak si každý po příchodu sedne k PC a udělá registraci :-) a zde opět platí, svatba nebo narozky, zvete přeci jenom kamarády :-)
    můj čistě osobní názor: pravidla by si měl po sobě přečíst provozovatel či admin, než je pustí do světa a ne se potom divit a řešit to, či má někdo známé, pardon kamarády, zdali sedí spolu na jedné IP a je-li to možné atd atd ...

    každá soutěž má být přínosem pro všechný zúčastnené strany
    whipool - lidé si čtou článek, ví o co soutěží a tím mají přehled o výrobcích...
    zdravě - emeilová databáze je dnes k nezaplacení, o návštěvnosti stránek a reklamě nemluvě
    soutěžící- možnost výhry, sice žrout času, ale pocit naděje

    zdravě

    možná jste si měli dát podmínku, po dobu soutěžě je možná registrace pouze při zaškrtnutí políčka př. souhlasím s posíláním reklamních emailů a nejbližší možný termín odhlášení je př. 3měs od ukončení soutěže
    tady se to krapet nevychytalo, snad příště :-)

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 13:53
      Anonymní příspěvek
      Re: dotaz

      k tej hospode a svadbe beriem to ako len vyhovorku ked si niekto zalozil 300 mailov a chce sa vykrutit nic viac

      • Anonymní příspěvek
        02.01.2011 14:56
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: dotaz

        přesně tak,,výmluvy vymyslí každej, oraganizátor má právo nás vyšoupnout jen za podezření, není je jich povinnost prošetřovat..nejsou kriminálka,,proto tam maj jasně, že výhra nelze vymáhat,,tím řikaj vše. a maj pravdu..

    • Anonymní příspěvek
      02.01.2011 13:53
      Anonymní příspěvek
      Re: dotaz

      k tej hospode a svadbe beriem to ako len vyhovorku ked si niekto zalozil 300 mailov a chce sa vykrutit nic viac

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 19:53
    Anonymní příspěvek
    odečty

    CHUDÁK ADMIN....NA CO VŠE ODPOVÍDÁ..SNAD JE JASNÝ, ŽE POKEC NA PORADNĚ NEBUDE BODOVÁN..TO BY SE SBÍRALY BODY, PROKECAT SE TAM DAJ CELÉ HODINY..PROBERTE SE...

  • novina
    01.01.2011 17:06
    novina
    body za poradnu

    Musíme psát sem do diskuze a ne do poradny, tam takové otázky nepatří. Proto nám odečítají body, protože se to netýká zdraví, ale jen jsme si tam "povídali" o stavu bodů ..Také to, co tam nepatří, už smazali. To je v pořádku. Doufejme, že takto budou postupovat i dál v případě přidávání bodů za babské rady :-) (které ještě nestačili schválit) a odebrání tisíců bodů za "hluché" maily.

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 17:35
      Anonymní příspěvek
      Re: body za poradnu

      Mohu se prosím zeptam, kam mám dát otázku, která se netýká až tak zdraví (proto ji asi umazali...) Potřebovala bych poradit, kam odevzdat nevybouchanou pyrotechniku, která je asi vadná...Vrátit do obchodu ji nemůžu, je to přes půl republiky, tam co jsem ji kupovala... Bojím se to teď mít doma, aby mi to nakonec nepodpálilo barák:-(((

      • Anonymní příspěvek
        01.01.2011 22:39
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: body za poradnu

        tady si správně s dotazem na diskuzi,,snad někdo poradí..uvědomuju si, že to taky nevím, snad někdo napíše

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 16:00
    Anonymní příspěvek
    Body za poradnu

    Dobrý den, začaly mi dneska být odečítány body za poradnu...i tyto body budete sundávat? A to prosím z jakého důvodu? Opět změna pravidel?

    • Administrator
      01.01.2011 18:17
      Administrator
      Re: Body za poradnu

      přesně jak píše Novina - dnes byly smazána pouze dotazy a odpovědi, které neměly s poradnou na Zdravě nic společného, otázky o soutěži patří do diskuze nebo na e-mail info@zdrave.cz.

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 16:28
      Anonymní příspěvek
      Re: Body za poradnu

      pokud jsme nečetli rady zpětně, a stejná rada už tam byla, tak ná´m je musí sundat..taky jsem si pak uvědomila, cokdyž už tam stejná rada je,,aby nemysleli, že jsem to jen opsala,S tím musíme počítat, že všechno nejde uznat, měli jsme číst zpětně, to jsem někdy nestíhala

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 15:33
    Anonymní příspěvek
    vymazaný příspěvek

    BYL MI VYMAZAN REDAKCI MUJ PRISPEVEK, KDE SE PTAM KDE SKONCILA MOJE REGISTRACE - protože na tu, co jsem se registroval - tam to nedorazilo, a redakce dokonce vyslovila podivení, kde vzala mou e-mailovou adresu. JESTE JEDNOU: <br/>
    prosím at se mi ozve ten, kdo má ve svém profilu můj e-mail: <br/>
    MatejSlaninak@centrum.cz <br/>
    AT SE MI OZVE, nejde mi o ty body, pouze mě zajímá kde asi ty registrace mohou končit. Známá si to tedy musela nějak nahradit , ty &quot;mizející body&quot; - nebylo toho málo, byl tam zaregistrovaný i bratr, matka.. apod... a za to, že si to nějak nahradila , za to zřejmě bude potrestaná tím, že jí vezmou body. Byla to registrace ze dne 27.12. a na můj dotaz ze dne 30.12. mi z redakce nikdo neodpověděl, ale zřejmě ví o čem je řeč, protože mi ten příspěvek vymazali ... pokud to bude nutné, dojde k výmazu, opět ho sem napíši.
    Jinak nechápu co je tohle za nepěknou hru?!!!

    • Administrator
      01.01.2011 18:16
      Administrator
      Re: vymazaný příspěvek

      toto budeme řešit e-mailem, nikov v diskuzi.

      • Anonymní příspěvek
        01.01.2011 18:51
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: vymazaný příspěvek

        Urgoval jsem to e-mailem před dvěma dny - a nic, napsal jsem odpoledne do diskuze že odpově´d už ani nechci - to bylo smazané, napsal jsem to po druhé aby se mi ozval někdo, komu se to připsalo (pro me už jen tak ze zajímavosti) - a najednou se ozýváte vy. Díval jsem se přímo do jejího účtu (abych věřil, že nekecá) a není tam víc lidí. Víceméně je to už to asi v této chvíli jedno, protože ona se zařídila jinak. Nějak to "ztracené" musela nahradit, žejo. Sice asi přijde o body , ale už je to spíš všechno ve stavu rezignace. A já už taky nechci nic řešit.

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 15:15
    Anonymní příspěvek

    par priatelov sa sice zaregistrovalo viackrat lebo mi chceli pomoct ale je to male cislo oproti tym registraciam ktore su platne takze ja urcite neklesnem

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 14:53
    Anonymní příspěvek

    ja som skoncila 3. a mam kopu odporuceni teda body za ludi co sa zaregistrovali a myslim ze sa esate posuniem dopredu

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 15:12
      Anonymní příspěvek
      Re: FALEŠNÉ ADRESY

      BUDEŠ JEDNA Z TĚCH, KVŮLI KTERÉ JSEM TAKY ZAČALA VYRÁBĚT, PO ODEČTU HLUCHÝCH ADRES Z JEDNÉ ip ADRESY SE UVIDÍ,,JSEM PRO ODEČÍST NÁM TO..TO NÁM ZBYDE ÚPLNĚ JINÍ ČÍSÍLKO..

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 15:03
      Anonymní příspěvek
      Re: NEPOSUNEŠ

      POKUD SI NA 3 MÍSTĚ, VYRÁBĚLA SI JAK VZTEKLÁ,,MYSLIM ŽE PŮJDEŠ

      • Anonymní příspěvek
        01.01.2011 15:11
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: NEPOSUNEŠ

        :D ja som nic nevyrabala lol neporusila som ziadne pravidla ale ked neverite vas problem

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 14:26
    Anonymní příspěvek
    ZÍSKANÉ BODY

    SOUTĚŽIT JSEM ZAČALA TÍM, ŽE JSEM NA MRAKY STRÁNEK KDE JSOU DISKUZE, POSÍLALA ODKAZ SE SVÝM ČÍSLEM, REGISTRUJTE SE, SUPER STRÁNKA A SOUTĚŽ, CELÉ DNY ODKAZŮ. JELO MI TO SUPROVĚ, DENNĚ HALDY BODŮ NABÍHALY.MĚLA JSEM 1 MÍSTO, BRALA JESEM, KDYŽ JSEM BLIKLA NA 2, TŘETÍ MI BYLO DIVNÝ,,A 5 MI BYLO JASNÝ, ŽE SE ADRESY VYRÁBÍ,ZAČALA JSEM VE VELKÉM VYRÁBĚT, ALE POZDĚ. 5 MI ZŮSTALO.POKUD SE NÁM POCTIVĚ SUNDAJÍ HLUCHÉ ADRESY, MYSLÍM, ŽE NA 2 MÍSTO LIDI MÁM URČITĚ.ALE STRHNOUT SE NECHALO VÍCE LIDÍ TĚMI, KDO JSOU NA 1 MÍSTECH,,TAM BYLA VELKOVÝROBA OD POČÁTKU,, TYBY MĚLI PADNOUT, PROTOŽE FALEŠNÝCH BUDOU MÍT NEJVÍCE,,

  • Anonymní příspěvek
    01.01.2011 13:41
    Anonymní příspěvek
    &quot;ztratila&quot; se moje registrace

    Dne 27.12. jsem se registroval na určitou paní přes její odkaz. Ta mi potom řekla, že jste jí napsali, že nejsem registrován na její registraci. Že jste se divili kde vůbec vzala mou e-mailovou adresu. Prý byla registrace provedena ale na někoho jiného než na ni a na koho jí prozradit nemůžete. Paní mi dala i její heslo tady na účet . Opravdu tam nejsem tam já, ani bratr, nikdo z toho času. Použili jsme přitom její regist. odkaz, který má v profilu. Dne 30.12. jsem napsal do redakce aby mi napsali na koho jsem se tedy údajně registroval, ale nikdo mi neodpověděl. Už mi tedy odpovídat nemusíte, děkuji za ochotu. Asi v této soutěži sledujete své zájmy a já jsem příliš obtěžoval.. Paní ale přišla o body a musela si to vyřešit jiným způsobem ("ztratilo" se jí víc registrací) a možná, že kvůli tomu způsobu jí pokrátíte body.
    PROTO SE PTÁM - JE TADY PROSÍM NĚKDO, KDO MÁ MOJE JMÉNO VE SVÉM ÚČTU? Nejde mi o to, aby o ty body přišel, ty si už samozřejmě ponechte, napište mi kdyžtak na : MatejSlaninak@centrum.cz
    Považuji tuto situaci za maximálně podivnou, toto je chaos. Na stránkách Zdravě jsem se zaregistroval ze severních Čech. Paní je z úplně jiného města a kraje než já.

  • novina
    01.01.2011 01:04
    novina
    ad) jan.sik2001

    Nevěřím, že by někoho upředňostňovali, nebo cenu někomu již slíbili, za prvé - se to nedělá :-), za druhé - nejde o miliony...taky by se mi líbilo vyhrát tu 4.cenu, ale to by muselo aspoň 14 lidí "podvádět" a klesnout - a to je málo pravděpodobné....

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 20:10
    Anonymní příspěvek
    ADMIN

    Tři rodinní příslušníci z jednoho počítače není problém, problém je například 300 a více e-mailů registrovaných z jednoho počítače. Těžko věřit tomu, že všichni přátele přišli k soutěžícímu domů, že.. <br/>
    <br/>
    Vy jste přeci koordinátot soutěže, tak by jste si -a to se vší úctou-neměl dovolit něco takového napsat <br/>
    těžko věřit??? <br/>
    a proč nevěřit? a tojsou navíc svátky :-) a lidí je jako hnoje-nic protilidem-
    já mám 70, ale čtu to a divím se, ti co tady vykřikovali nebo tak to jsou věty opravdu nevhodné administrátora
    klidně se na mě nazlobte, že to tady tak naplno, ale......

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 19:47
    Anonymní příspěvek

    mám 70 hurá a gratuluji výhercům a čest poraženým, něco jsem se dozvěděl, všem nej v Novém roce

  • andelova23
    31.12.2010 18:23
    andelova23
    Radost

    To jste mě potěšili, ještě se někam můžu posunout :-)

  • andelova23
    31.12.2010 17:55
    andelova23
    podvodníci

    Pane administrátore, ti, co podvádějí s adresama, budou ze soutěže vyloučeni nebo jim budou body strženy?

    • Administrator
      31.12.2010 18:17
      Administrator
      Re: podvodníci

      Budou jim strzeny body za registrace.

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 17:18
    Anonymní příspěvek

    Admin myslim ze by sa mala sutaz predlzit do zajtra jednak je silvester a neda sa zaregistrovat prosim vyjadri sa.Viem ze by sa pravidla nemali menit ale uz ked sa zmenili tie registracie

    • Administrator
      31.12.2010 18:17
      Administrator
      Re:

      Soutěž končí dnes o půlnoci. Pravidla se nezměnila ani co se registrací týče, platí pořád stejná.

  • Lucie
    31.12.2010 16:36
    Lucie
    sexi-girl269

    Za prvé jsem to nenapsala ke každé radě, laskavě se nauč číst a za druhé si myslím, že je to lepší rada, než si tam něco tahat z rukávu a opisovat rady předchozích uživatelů ;) Podle mě je v mnoha případech nejlepší rada to, aby ten dotyčný šel k lékaři.

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 16:24
    Anonymní příspěvek

    Admin je fer ak sutaziaci JoeHahn ku kazdej rade napise:Poraďte se se svým lékařem. a nič ine?Podla mna to nieje v poriadku a mali by ste mu zato strhnut body

  • Administrator
    31.12.2010 15:51
    Administrator

    Tři rodinní příslušníci z jednoho počítače není problém, problém je například 300 a více e-mailů registrovaných z jednoho počítače. Těžko věřit tomu, že všichni přátele přišli k soutěžícímu domů, že.. Ti, kdo nepodváděli, se nemají čeho bát.

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 13:06
      Anonymní příspěvek
      Re: hlasy

      kuk.Šťastný a veselý NOVÝ NOVÝ ROK VÁM PŘEJI. JSEM PRO SUNDAT HLUCHÉ ADRESY..JEN SE BUDU MODLIT, ABYCH TĚCH HLUCHÝCH MĚLA MÉNĚ, NEŽ TI PŘEDEMNOU..POKUD S TÍM JEDEN ZAČNE, OSTATNÍ SI TO LÍBIT NENECHAJÍ..SOUTĚŽ BYLA HLAVNĚ O VÝROBĚ NOVÝCH ADRES..JSEM PÁTÁ, ZKUSÍM SE TĚŠIT,,S POZDRAVEM OPIČKA

    • Anonymní příspěvek
      31.12.2010 23:41
      Anonymní příspěvek
      Re: Administrator

      Re: Administrator
      "Tři rodinní příslušníci z jednoho počítače není problém, problém je například 300 a více e-mailů registrovaných z jednoho počítače. Těžko věřit tomu, že všichni přátele přišli k soutěžícímu domů, že.. Ti, kdo nepodváděli, se nemají čeho bát. "

      Takže se bude pořadí určovat jak? Podle toho, jak to vyhodnotíte VY pane ADMINISTRATOR? Pravidla soutěže tímto jsou asi jen takový mustr a stejně pak se vyškrtají ti jenž jsou nechtění a výhry si rozdělí TI jenž jsou již určení?

      Pro informaci nelze určit kolik je dostatečně z jedné IP. Jsou celé Wifi sítě posazené na jedné veřejné IP adrese, dále firemní vélké/malé sítě komunikující přes 1 počítač firewall s 1 IP adresou na které se počítače jenž jdou z firemní sítě na internet přihlásit. Naopak jsou zařízení, které mají při každém přihlášení jonou veřejnou IP!

      Řekl bych, že pokud se budou dělat restrikce, jasně se upřednostní někdo kdo již má cenu "slíbenou". Asi s touto skutečností sponzor není seznámen.

      • Administrator
        01.01.2011 12:01
        Administrator
        Re: Re: Administrator

        Ano, vyhodnocovat to budeme my jako organizátoři, na tom asi nebude nic překvapivého. A na vyřazení podvodníků taky ne, s tím budou určitě všichni kdo nepodváděli souhlasit.

  • jajda69
    31.12.2010 14:53
    jajda69
    at je to jak chce

    at to vyjde jak chce, já jsem ráda, že jsem po letech oprášila znalosti z bylinek a donutiola se přemýšlet. kdyby nic jiného, v tomhle mi ta soutěž pomohla .-).akže jsem ráda že se soutěžilo :-). A třeba jsem v poradně i někomu pomohla. Alespoň jsem se o to snažila. A o to šlo, ne? :-)

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 14:14
    Anonymní příspěvek
    brát body???

    sakreš, sakreš... já ten článek opravdu četl, na mou duši!!! věřte mi, prosím :-))

  • Lucie
    31.12.2010 14:07
    Lucie
    ...

    Jako to, že nejdou registrace z důvodu přetížení serveru je jenom další směšná poznámka :D

  • Anonymní příspěvek
    31.12.2010 14:03
    Anonymní příspěvek

    už mám 30 bodů :-)
    chtěl jsem 230, ale registrace nejde
    vidím, že řešíte slovo " kamarád " , to je sranda,
    takže stejně by mi to nevyšlo, poslal jsem to kamarádce :-)
    ta to měla předat svému kamarádovi (který je současně i můj kamarád, což zde hraje velikou roli), tak jsem mohl mít alespoň 130 :-) :-) :-) no, co už

  • Lucie
    31.12.2010 13:20
    Lucie
    ...

    A co když jsem z mého NTB registrovala celou moji rodinu? Jak poznáte, že jsem si ty maily nezaložila právě kvůli tomu? Jako mně už je to jedno, podle tohohle vašeho vysvětlení pravidel jsem podváděla, ale máte to nedomyšlený, to si uvědomte.

    • Jája
      31.12.2010 13:28
      Jája
      Re: ...

      Je rodina kamarád? ;)

    • Anonymní příspěvek
      31.12.2010 13:23
      Anonymní příspěvek
      Re: ...

      JoeHahn: já myslím, že pokud ta rodina nemá 50 členů, tak se nemusíte ničeho bát;)

      • Jája
        31.12.2010 13:31
        Jája
        Re: Re: ...

        Naši romští spoluobčané mají ještě daleko větší rodiny.

  • Administrator
    31.12.2010 11:58
    Administrator

    V pravidlech je napsáno "Kamarád, který se na základě vašeho doporučení na Zdravě zaregistruje." Tedy každý, který si sám vytváří falešné e-mailové schránky a ty si pak registruje podvádí. Po ukončení soutěže dojde k vyřazení podvodných mailů a dopočítání bodů za babské rady.

    • Jája
      31.12.2010 13:26
      Jája
      Re:

      A budete také odečít za babské rady, které tam jsou několikrát?

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 20:50
    Anonymní příspěvek
    thomasino

    Presne preto som znamym tvrdila nech sa zaregistruju az od 29 lebo som nevedela naisto ci uz nebudem na lyzovacke ale nakoniec sa do odlozilo o niekolko dni inak by som tu nesutazila

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 20:50
    Anonymní příspěvek
    thomasino

    Presne preto som znamym tvrdila nech sa zaregistruju az od 29 lebo som nevedela naisto ci uz nebudem na lyzovacke ale nakoniec sa do odlozilo o niekolko dni inak by som tu nesutazila

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 20:24
    Anonymní příspěvek

    A dosť ma mrzí že tu väčšina sutaziacich zacina pisat ze je to podvod.Ja chapem ake to je ked niekto prehrava v sutazi.V inej sutazi som mala cez 1500 priatelov a dalo mi to dost namahy a nakoniec vyhral niekto kto mal 7800 a ja som pritom bola prva no v ziadnom pripade som ho neobvinovala z podvodu len preto ze som prehrala.Dovod preco tak rychlo ziskavam body?Keby ste si niekto precitali aj prispevky predtym tak by ste zistili ze ja som do sutaze prihlasena uz asi 2 tyzdne a tie 2 tyzdne som pisala ludom nech sa tu zaregistruju od 29.12 teda 2 dni pred koncom.Nieje to predsa nic proti pravidlam a ani to ked mam dobrych priatelov ktory chcu pomoct.Tak prosim Adminov aby teraz nemenili pravidla co sa tyka tych pozvanych priatelov lebo aj mne to dalo dost zabrat.Ďakujem

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 20:13
    Anonymní příspěvek

    A ešte sa vyjadrim k novemu prispevku v poradni no nechcem to pisat zbytocne do poradne ako radu.Opäť apelujem nato že nemam nič s tym ked sa znamy zaregistruje viackrat.Viem ze to niektory robia tak prosim zmazte tie body ale nemyslim si ze by ste ma preto mali rovno vylucit lebo ja ich oto neprosim prave naopak pisem im ze sa staci zaregistrovat len raz.A falosne emaili nevyrabam.

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 20:06
    Anonymní příspěvek
    Admin

    Neviem či tym myslite mna ale asi ano.Vsimla som s ze niektory znamy sa zaregistrovali viackrat takze pokojne mi zato mozte odcitat body s tym pocitam no zial nemozem to niako ovplyvnit ked niektory chcu pomoct az moc.

  • Administrator
    30.12.2010 19:57
    Administrator

    Po skončení soutěže budeme e-mailové adresy soutěžících na výherních místech kontrolovat - už teď máme adepty na vyřazení pro podvodné e-maily. Někteří z nich tu nejvíc křičí v diskuzi..

    • Anonymní příspěvek
      30.12.2010 20:45
      Anonymní příspěvek
      Re:

      Přečet jsem si pravidla velice pozorně - ale je tam pouze o tom, že body získá registrovaný člověk, který se přihlásí přes určitou adresu. Tudíž nemáte tam napsané žádná omezení. A je myslím pozdě tohle začít řešit poslední den soutěže a ještě k tomu na popud lidí, kteří mají smůlu a prostě tolik kamarádů nemají. Pro mě je podvodnicí i ta paní, která opisuje i babské rady " z listů s obrázky" :-))).

      Jak to chcete kontrolovat? Napíšete zprávu na ten e-mail aby se vám ozvali do 24 hodin? A co když nebudou na přijmu a budou někde na dovolené? Někteří lidé tohle opravdu neřeší. Není spíš lepší dotáhnout soutěž do konce a příště ji vylepšit, než reagovat na zhrzené lidi co se neprodali kupředu?

      • Anonymní příspěvek
        30.12.2010 22:06
        Anonymní příspěvek
        Re: Re:

        Milí pořadatelé soutěže, jak jste již jistě zjistili, naprostou většinu adres mám registrovanou z jedné IP adresy a vůbec se za to nestidím, naopak, já to udělala vědomě s tím, že nic neporušuji (pravidla jsem četla asi tisíckrát). A jsem na své výsledky hrdá, protože jsem AKTIVNĚ oslovovala svoje zákazníky a zákaznice a o to samé jsem poprosila i kolegy v budově, kde všichni jedeme přes wifi (tudíž asi též přes stejnou IP adresu). Musím dát za pravdu i té soutěžící, jejíž dcera oslovovala zákazníky v Internetové kavárně apod. Když si po sobě přečtete pravidla, nic o omezeních tam není. Já jsem pravidla neporušila, 14 dní jsem se docela nadřela. A i ostatní lidé si určitě přes svůj PC zalogovali známé, jako já třeba i doma, kde pořádám večerní kurzy angličtiny. Jelikož to není v pravidlech, nemůžete za toho nikoho stíhat. Sice máte napsáno, že ceny jsou nevymahatelné, ovšem neznamená to, že vaše soutěž není žalovatelná, zvláště budete-li výherce posuzovat podle kritéria počtu IP adres. Bohužel jste nestanovili dostatečně podmínky a za to teď nesete odpovědnost. Jsem zvědavá, jak z této šlamastiky vybruslíte, když jste si popudili tolik soutěžících. Je mi moc líto, že soutěž, která se zdála být baječným zpestřením Vánoc dopadla neslavně díky nedostatečně stanoveným pravidlům....Příště tam napiště, že jeden člověk= 1 adresa, ten člověk musí být p*****ý, což po skončení soutěže prokáže rodným listem... Anebo kamarád, k prokázání čehož bude sloužit společná fotografie.... Případně formulář podepsaný vlastní krví, že se opravdu jedná o kamaráda:-)))

  • jajda69
    30.12.2010 19:32
    jajda69
    sexi-girl269

    to neříkám, sháním lidi přes dva týdny a mám jich přes350...přesto jsem za dva dny spadla o 6 míst? a na prvních mají za 2 dny 20000 bodů a víc náskok? to není reálné!!!

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 18:45
    Anonymní příspěvek
    RE: body

    jajda zbieranie bodov nieje az take lahke ako si myslis.ja sice tak zbieram tiez body no je to tiez zasluzna cinnost pre stranku uz len tym ze robim reklamu a ty co sa zaregistrovali tuto stranku aj navstevuju.mozno som ziskala za 2 dni viac bodov ale sedim tu 2dni vkuse!!!a asi budes mat pokoj v dusi ked ti poviem ze ZREJME to v dalsiej sutazi bude asi len o tych radach co som citala prispevky admina

  • jajda69
    30.12.2010 18:05
    jajda69
    body

    protože jsem celých minimálně 14 dní pilně doplňovala do poradny, encyklopedie a adresáře (a nebyla jsem sama), lze to kontrolovat, myslím, že by první (2, nebo 3tí místo) neměl získat člověk, který má jen lidi pod sebou, rady nedoplňoval a body mu zázračně naběhly až v posledních dvou dnech...potom jsme se s poradnou a babskými radami nemuseli namáhat a začít podvádět. A to mi dcera lidi pode mě sháněla na recepci a v internetové kavárně kde pracuje na veřejném počítači,a přesto to nestačí? pak to je dost nefér soutěž!!

    • Anonymní příspěvek
      30.12.2010 22:44
      Anonymní příspěvek
      Re: body

      Nevím, jestli narážíte na mne...já soutěžím od 14.12., body mi rozhodně nenaběhly za poslední dva dny, dřu jak mezek celé 2 týdny...mrkněte na poradnu - u 3/4 dotazů mne najdete...A rozhodně tam ty odpovědi nejsou jen za poslední dva dny....Babských rad mám jen 11, byť jsem jich napsala 2x tolik, ale asi nebyly dobré. Mám i 1505 bodů za adresáře... Neflákala jsem to...A Vaší taktice s dcerou rozumím a nechápu, proč by se to nemělo uznávat...Asi Vám ty body taky seberou, když jsou z jedné IP adresy....Já jen psala, že poslední dva dny jsem to rozjela fakt ve velkým a zapojila docela dost lidí, vypůjčila noťase, aby se to stíhalo, nachystala dárky pro všechny, co mi pomůžou...a stejně jsem o 4 místa klesla...

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 15:07
    Anonymní příspěvek
    registrace

    Právě jsem se zkoušel zaregistrovat přes formulář "registrovat" - tedy ne přes nějaký odkaz soutěže, jen přes obyčejnou registr. tabulku ještě jednou na Zdravě na jiný e-mail, a vůbec mi to e-mailu nepřišlo oznámení o registraci. Myslel jsem , že jsem to špatně udělal a zkusil registraci na jiný e-mail - a zase nic... Máte nějakou poruchu? Nemá to cenu asi řešit, nešlo mi o tu soutěž, ale jak to tu čtu, tak asi je nějaký problém.

    • Administrator
      30.12.2010 16:01
      Administrator
      Re: registrace

      Zkuste se, prosím, zaregistrovat v jiném prohlížeči.

    • gretkabb
      30.12.2010 15:26
      gretkabb
      Re: registrace

      máte pravdu, mne ani priatelom nic neprislo. A to sa mi nestalo prvykrat. Zle pravdila, a stale tam maju poruchy. :-(

  • Anonymní příspěvek
    30.12.2010 11:01
    Anonymní příspěvek

    Ok pokusim sa Ďakujem

  • Anonymní příspěvek
    29.12.2010 20:47
    Anonymní příspěvek
    vyhra

    chcel by som vyhrať 1.miesto :))

    • Anonymní příspěvek
      30.12.2010 22:40
      Anonymní příspěvek
      Re: vyhra

      Já taky, a moc...Ale asi budu vyhozena za "drzé řeči"

      • jijina
        01.01.2011 18:25
        jijina
        Re: Re: vyhra

        Jste trapný. Kdo by asi nechtěl vyhrát.

    • novina
      29.12.2010 22:43
      novina
      Re: vyhra

      mě se velmi líbí ty mikrovlnky... myslím ale, že něco takového si nebudu moci nikdy dovolit ....

  • Anonymní příspěvek
    29.12.2010 20:44
    Anonymní příspěvek
    otazky

    Prosím Adm o odpovede
    1.Mozem pisat rady aj po slovensky???
    2.Mozem posielat odkaz ludom aj cez ine stranky ako FB???

    • Administrator
      30.12.2010 10:43
      Administrator
      Re: otazky

      Dobrý den,
      upřednostňujeme rady v češtině, přeci jen jsme česká stránka, takže pokud to půjde, pokuste se o překlad, my radu při schvalování kdyžtak poupravíme :-)
      Odkaz můžete poslat komukoliv kdekoliv, jen je třeba, aby se registrovali přes odkaz s Vaším ID, jinak se Vám body nezapočítají.

    • Jája
      29.12.2010 23:28
      Jája
      Re: otazky

      Ano. Ano. :-)

  • Anonymní příspěvek
    29.12.2010 20:42
    Anonymní příspěvek
    otazka

    otazka pre organizatorov.mozem pisat rady aj poslem a mozem posielat odkazy priatelom aj cez ine…

  • novina
    25.12.2010 12:23
    novina
    Dotaz

    Dobrý den, mám skromný dotaz, nasbírala jsem asi 3tis.bodů, ale od té doby "stojím" stále na stejném místě, je to možné? Nestala se někde chyba? Děkuji za odpověď.

    • Administrator
      27.12.2010 08:24
      Administrator
      Re: Dotaz

      Dobrý den, je-li za co, body se určitě v pořádku přičítají, napište, prosím, svůj e-mail na info@zdrave.cz a my vaše body překontrolujeme.

      • Anonymní příspěvek
        27.12.2010 15:07
        Anonymní příspěvek
        Re: Re: Dotaz

        Mně se stalo něco podobného, na tři dny mi "zamrzlo" načítání bodů. Přičítaly se, ale já je neviděla:-( Napiště administrátorovi, oni to dají dopořádku:-)

  • Anonymní příspěvek
    22.12.2010 12:30
    Anonymní příspěvek

    ok uz neake body mam

  • Anonymní příspěvek
    22.12.2010 10:18
    Anonymní příspěvek
    ??

    zaregistrovala sa cez moj odkaz uz vyse 30 ludi ale nemam otom prehlad z akych mailov anenabehli mi body ako to???

    • Administrator
      22.12.2010 10:44
      Administrator
      Re: ??

      Pokud se zaregistrovali tak jak mají, tedy přes váš doporučovací odkaz, body se vám přičetly nebo ještě přičtou (přičítají se dávkově).

  • Administrator
    22.12.2010 08:57
    Administrator

    Pokud máte pocit, že se vám nepřičetly body za registrované uživatele, napište na e-mail info@zdrave.cz svůj e-mail a e-maily všech těchto registrovaných. Připočítávání bodů je funkční, je ale možné, že před zaregistrováním vypršela platnost odkazu.

    • baf001
      27.12.2010 22:41
      baf001
      Re:

      tak i ty emily? mě se právě dneska večer něco "ztratilo", a co když si někdo zaregistruje emil a klikne na to až někdy třeba další den? - je to aspoň nastavené na 12 nebo 24 hodin? D.

      • Administrator
        28.12.2010 09:43
        Administrator
        Re: Re:

        Dořešíme přes e-mail :-)

  • Anonymní příspěvek
    22.12.2010 01:24
    Anonymní příspěvek
    Registrace

    Prosím o prověření registrací, ozvalo se mi asi osm lidí, že se mi zaregistrovali, ale od včerejška mi za registrace nenaskočil ani bodík... Děkuji

  • Anonymní příspěvek
    21.12.2010 19:39
    Anonymní příspěvek

    mozu sa zpaojit aj slovenky?

    • Jája
      22.12.2010 00:08
      Jája
      Re: Slovenky

      Cituji z pravidel: "Výhry nelze zasílat do zahraničí." Ale pokud mají adresu v Čechách, tak to, myslím, jde. :-)

      • Administrator
        22.12.2010 09:02
        Administrator
        Re: Re: Slovenky

        Přesně tak, výhry nelze zasílat do zahraničí, je třeba mít adresu v ČR. Jestli jste ale Čech nebo Slovák je úplně jedno :)

  • Anonymní příspěvek
    21.12.2010 19:30
    Anonymní příspěvek

    dobrý den kolko je zatial najviac bodov?Aspon priblezne cislo

    • Administrator
      22.12.2010 08:59
      Administrator
      Re:

      Bohužel přesné číslo vám prozradit nemůžeme, můžu ale říct, že jde o desítky tisíc bodů. Boj o první místa je ale stále velmi těsný :-)

  • Anonymní příspěvek
    21.12.2010 17:18
    Anonymní příspěvek
    Body za registrace

    Prosím o prověření registrací, ozvalo se mi asi osm lidí, že se mi zaregistrovali, ale od včerejška mi za registrace nenaskočil ani bodík... Děkuji

  • novina
    21.12.2010 10:25
    novina
    Body

    Dobrý den, včera jsem vkládala dost příspěvků a dnes také, ale body mám stejné. Můžete se prosím, na to mrknout? Děkuji.

    • Administrator
      21.12.2010 10:54
      Administrator
      Re: Body

      Jde o to jaké příspěvky :-) Za odpovědi v poradně se body přičítají ihned, babské rady jsou postupně schvalovány a body se přičtou až po schválení.

  • novina
    20.12.2010 23:32
    novina
    Body

    Admin. psali, že musíme mít trpělivost...:-)

  • kianid1357
    20.12.2010 22:48
    kianid1357
    Body za registrace

    Taky mě to tam nepřipsalo za registraci.

  • vcelka1
    20.12.2010 15:24
    vcelka1
    Body za registrace

    Dobrý den,
    zjistila jsem, že za 3 nové registrace se mi nepřipsaly body. Co s tím? Taky jsem zadávala několik Babských rad, ale ani za jednu se body taky nepřipsaly. Děkuji za odpověď

    • Administrator
      20.12.2010 19:00
      Administrator
      Re: Body za registrace

      Počítání bodů za registrace je funkční, jen se body nepřipisují ihned. Babské rady schvalujeme postupně, o body rozhodně nepřijdete.

      • vcelka1
        20.12.2010 19:55
        vcelka1
        Re: Re: Body za registrace

        Právě, že tady ty se podle mě nepřipsaly vůbec, bylo to dnes v 15:00hodin takže to už je dost dlouho. Je možné to nějak ověřit? Emaily můžu napsat. Děkuji

  • Jája
    20.12.2010 13:21
    Jája
    Kód

    Kam se vkládá ten kód z časopisů? Děkuji! Nemůžu to nikde najít. :-(

  • novina
    19.12.2010 17:24
    novina
    kód doporučení

    Dobrý večer, došla mi zpráva, že by se chtěl jeden adresát zaregistrovat, ale neví, kam napsat doporučil=.., já to hledala, ale nenašla, můžete prosím, poradit?

    • Administrator
      20.12.2010 09:23
      Administrator
      Re: kód doporučení

      Na vaší soutěžnístránce najdete odkaz vetvaru http://www.zdrave.cz/prihlaseni/registrace/?doporucil=x, kdex je vaše identifikačníčíslo. Tento odkaz pošletekamarádovi, který si hootevře v prohlížeči anásledně se zaregistruje.Samotný kód nikamnezapisuje, pouze sezaregistruje poté, co siotevře odkaz.

  • sramkovamarie72
    18.12.2010 08:07
    sramkovamarie72
    Babské rady

    Dobrý den.Včera jsem napsala nejméně 5 babských rad NEBYLI MI DÁNY ŽÁDNÉ BODY.VE VYHLEDÁVÁNÍ TYTO RADY NEBYLI.Prosím o vysvětlení přesného postupu,aby se body započítali. Děkuji.

    • Administrator
      18.12.2010 13:43
      Administrator
      Re: Babské rady

      Babské rady jsou schvalovány postupně, o body určitě nepřijdete. I administrátoři musí odpočívat :-)

  • sramkovamarie72
    17.12.2010 16:52
    sramkovamarie72
    Body

    Tak jsem prolistovala TV MAX asi pětkrát a nikde nic. Zkusím koupit nějaký jiný časopis :-(

    • Jája
      20.12.2010 13:57
      Jája
      Re: Body

      Už jsem tady v diskuzi našla, že kód není v každém vydání, ale jen v některém. Takže je potřeba koupit ještě jiné číslo.

      • Jája
        20.12.2010 13:59
        Jája
        Re: Re: Body

        Původně jsem také hledala v jednom čísle několikrát, protože jsem ani vlastně nevěděla, co přesně hledám. :-)

    • Administrator
      18.12.2010 13:41
      Administrator
      Re: Body

      Inzerát s kódem není v každém vydání, zkuste prolistovat některý z dalších zmíněných časopisů.

  • Administrator
    17.12.2010 13:39
    Administrator

    Jenom ještě pro všechny dodám - body se kvůli zátěži serveru přičítají dávkově, mějte, prosím, trpělivost :-)

  • Anonymní příspěvek
    17.12.2010 09:41
    Anonymní příspěvek
    Body za registrace

    Dobrý den, je možné někde vidět, kdo se zaregistroval přese mě? Zdá se mi totiž, že mi nenaskočily všechny body za moje známé a nevím, koho teď oslovit, jestli se opravdu zaregistroval nebo ne...

    • Administrator
      17.12.2010 13:18
      Administrator
      Re: Body za registrace

      I vám se body přičítají bez problémů, poslední aktualizace vašich bodů proběhla ve 13:10.

  • jajda69
    16.12.2010 20:44
    jajda69
    body za registrace

    je možné že se mi dnes nepřičítají body za registrace? kamarádky se mi registrovaly a body mi nenaskočily celé odpoledne.děkuji

    • Administrator
      17.12.2010 13:16
      Administrator
      Re: body za registrace

      Body se vám v pořádku přičítají, poslední aktualizace vašich bodů proběhla zhruba před pěti minutami.

    • Administrator
      17.12.2010 08:36
      Administrator
      Re: body za registrace

      Prověříme a dáme vám vědět.

  • kianid1357
    16.12.2010 14:08
    kianid1357
    body

    Nebude se dávat tabulka jak jsou na tom ostatní s bodama.

    • Administrator
      17.12.2010 08:36
      Administrator
      Re: body

      Dobrý den, tabulku ostatních soutěžících neuvidíte, na soutěžní stránce ale můžete vidět své pořadí v soutěži.

      • Atog
        18.12.2010 13:05
        Atog
        Re: Re: body

        Co třeba aspoň několik prvních míst ?

    • Atog
      16.12.2010 17:55
      Atog
      Re: body

      za to se taky přimlouvám

  • Dany54
    15.12.2010 10:37
    Dany54
    Body

    V pravidlech je napsano :Přidání babské rady do Encyklopedie 50b. Body se přičtou po schválení babské rady administrátorem .Napsala jsem jich vice ale schválené byli jen 2 babské rady a bodu mám jen 50 ! Je tam taky nejaký omezeni ? Jinak bodováni funguje. Děkuji .

    • Administrator
      15.12.2010 12:27
      Administrator
      Re: Body

      Dobrý den, schválenou máte jenom jednu babskou radu. Jestli máte pocit, že se Vám za některou schválenou babskou radu nepřičetly body, pošlete, prosím odkaz na tuto konkrétní radu na email info@zdrave.cz.

      • Dany54
        15.12.2010 14:02
        Dany54
        Body

        Děkuji zda se to být již v pořádku .
        Poslala jsem ted ješte jednu radu .

  • Administrator
    14.12.2010 09:25
    Administrator

    Dobrý den, body nejsou v každém TV Revue, jde o vybraná vydání časopisů Týdeník televize, TV MAX, TV REVUE a TV PLUS, která vychází v průběhu prosince. <br/>
    Kód najdete v inzerci portálu Zdravě, určitě se nespletete :-)

  • abakuk
    13.12.2010 17:26
    abakuk
    kód v týdeníku.

    Chci se zeptat také na kód, jestli je v každém TV REVUE. Já odebírám 14deník. V tom zřejmě není. Co to vlastně ten kód je a jak ho najdu. Děkuji.

    • Anonymní příspěvek
      01.01.2011 22:05
      Anonymní příspěvek
      Re: kód v týdeníku.

      Já ho našla cca v první polovině časopisu dole na stránce - byla to menší reklama, jen nápis www.zdravě.cz a kód do soutěže, jestli si dobře vzpomínám

      • andelova23
        01.01.2011 22:10
        andelova23
        Re: Re: kód v týdeníku.

        Koupila jsem si všechny deníky a kód byl pouze jeden!

    • Jája
      13.12.2010 20:04
      Jája
      Re: kód v týdeníku.

      Tak to bych také potřebovala vědět! Body by se hodily. :-)

  • jijina
    13.12.2010 11:59
    jijina
    Příspěvky

    Dobrý den. Jak dlouho trvá schválení příspěvku administrátorem? Děkuji za odpověď.